viernes, 20 de marzo de 2015

ILLA RETROBADA



2  poemes del llibre Illa retrobada (Onada Edicions 2010) Premi Josep Maria Ribelles Vila de Puçol 2009.










M’inventaré un cel impossible
i de sobte tindré el que vull.
Allí la nit se’m farà primavera,
blanca onada on m’he de rentar
les mans ferides.

Tancaré els punys per  arreplegar
somriures en llavis de matinada.
Els dits seran acer en lluita,
continent immens de mirades
sense mollons al seu avanç.

Estendré vespres amagant petits
secrets que reomplin la vida.
Núvols lents baixaran a les teulades,
amplària que ofega el vertigen

enyorant la promesa de la pluja.
                 ***

Tinc una illa d’esquena al món
on m’arrupisc pell i aigua,
dits, braços, el cos encadenat
a l’arbre que desitge i em cobreix.

Sal d’una mar per beure,
degoteig de llum que em llaura
cada minúscul bocí del que sóc
i em du a frec del meu cel.

Els ulls fregant  el camí per on
la meua sang transita,
frisant-me al primer tracte.
 Ja som foguera de la matinada.


PRESENTACIÓ DEL LLIBRE A LA SEU DE LA INTERSINDICAL DE VALÈNCIA. 11 DE MARÇ 2015

La presentació fou a càrrec de la poeta Marisol González. Després tinguérem un recital de les periodistes de Canal 9: Amàlia Garrigós, Lola Bañón, Xelo Miralles, Maria Josep Poquet, així com l'autora i Dolors Jimeno, responsable de la secció cultural del sindicat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario